Get-navnet vrakes, alt blir hetende Telia: – Milepæl i vår historie sier selskapet…

Telia samler mobil, internett og TV under én merkevare og vraker Get-navnet.

Av: Sandor Dahl   2020-09-15 15:34:57 
  Sist oppdatert 2020-09-15 15:44:29 

– Ved å samle alle våre innovative produkter og tjenester på ett sted vil vi levere økt konkurransekraft og skape enda bedre kundeopplevelser på tvers av teknologi og plattformer, sier administrerende direktør Stein-Erik Vellan i Telia Norge i en pressemelding.

– Dette er en milepæl i vår historie, og starten på en utrolig spennende reise både for kundene våre og oss som selskap. Ved å samle alle våre innovative produkter og tjenester på ett sted vil vi levere økt konkurransekraft og skape enda bedre kundeopplevelser på tvers av teknologi og plattformer, sier Vellan.

Telia kjøpte Get i juli 2018. Varemerket har eksistert siden 2006 da UPC ble solgt til britiske Candover. Det nye navnet er altså Telia.

Kunder av Telia og Get vil få løpende informasjon om navnebyttet og hva det betyr for den enkelte kunde. De trenger ikke å foreta seg noe, står det i meldingen.

Ifølge Kampanje har Get 480.000 TV-kunder, tilsvarende omtrent en million seere.

– Vi tilbyr allerede flere fordeler for kunder som har TV, internett og mobil samlet hos oss, deriblant mer data på mobilen, flere TV-poeng og surfegaranti, hvor du alltid er på nett. Når Get nå blir til Telia vil det fremover komme enda flere fordeler som kundene vil nyte godt av. Vi kaller det Telia Samlet, sier Pål Rune Kaalen, leder for privatmarkedet i Telia Norge.

- - - - ANNONSE - - - -